Khamis, 14 April 2011

Kursus Yang Sangat Berkesan Dalam Hidup Aku ! ABJZ yes yes yess !

SALAM ~

12-14 April 2oII aku tlah dipilih untuk ke satu kem bersama lagi 74orang at Pusat Pemantapan Akidah Jelebu . fes- trpilih uh aku bengag giler ah . nape lak aku kne pegy an . jahad sgt ke aku at skolah ? hontahh laa . tak dapad na buad pape . trpakse gak pegy . :) then malam uh aku pn packing ah barang- tok bawak pegy sane . dalam hati excited jugak ! HUHU . aku trpikir- , ape ah yg kne buad at sane .

Esok tuh tepat 103o pagi ktorg gerak dae skolah . dalam hati maseh trtye- nehh . em tup- dah smpai . ktorg turun dae bus n tros masok dewan untuk pndaftaran . lps hbs sume , kitorg dga tklimat dae orang sane . bg tklimat mengarot- jea . hape- tah ! nyampah jea dga . kot baek tkpo . mlengahkan mase betol ! *MARAH nii .

Lepas dga taklimat yg mgarot tuh , ktorg teros masok dorm yg telah ditetapkan . ktorg letak barang- . boleh tahan laa tmpat eh . tak lah semegah mane . HAHA jahad nyo mulot den ! hmm penad . nak poie dorm uh nak kono daki- bukuit . kalau turun dae bukuit uh mmg laju ah . HAHA :D .

Wow ! time foe lunchh ! aku ni tak sabau2 nak poie makan . dah lapa ohh time tuu . kalau mam aku no satu bhai . jangan main- . tapi badan totap langsing . cehh ! dah- , malas nak citer sumo . den teros kan dgn aktiviti la ehh . HOHO .

Fuhh aktiviti dy . sume tentang BURUKNYA ZINA ! ulang- . BURUKNYA ZINA !!!!!!! hui , mmg bes segmen eh . aku lak tak sabar- nak dga . SERIOUS ohh . penceramah jemputan eh drpd RAUDHATUS SAKINAH . dae KL lol ! jauh tuu dorg mndarat . haaaa .

Biler dga ceramah dorg , insaf giler aku . air mate aku tak henti- mengalir . dorg mmg myedarkan aku walaupun aku tak pernah BERZINA . istighfar ! aku dapad tahu macam mane care- gugurkan bayi . masha'llah , saked ohh aku tgk . lepas tu dapad tahu macam- penyakit kalau psagn kite ade pyakit HIV . wow ! takod seyhh ! hati2 lah cari psagn ya ! :)

Kat sane pn aku dapad nyanyi macam- lagu berunsurkan ISLAM . antrenye JALINAN , DEMI MATAHARI , LASKAR PELANGI , INSYAALLAH , TIGA CINTA AGUNG n macam- lagi . seronok melalak ramai- . HAHA . rinduu .

Sekarang aku nak cube ubah diri aku pade yg baek kepade yg lebih baekk ! kepade BRO SHAMIR , tengs sebab dah bagi macam- bende pade saye . saye hargai suma itu n kepade BRO FAIRUZ tengs sebab dah jadi fasi yg baekk dan spoting tok saye dan kumpulan 3 yang laen . tengs jugak kepade BRO- n SIS- yang laen :) . saye tak kan lupe kan KORANG n KEM ni sampai biler- n insya'lah kite akan jumpe lagi pade 31 Disember 2o11 nti . AMIN !!

ANDA BIJAK JAUHI ZINA !!!! yes yes yes !!!!


ABJZ